Nákupní proces v automobilovém průmyslu – Lenka Šnajdrová
Lenka Šnajdrová
Bakalářská práce
Nákupní proces v automobilovém průmyslu
Purchase Process in the Automobile Industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je nastínit současný stav nákupního procesu v automobilovém průmyslu. První část práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají nákupu a činnostmi s ním spojenými, jako například nákupní marketing, výběr dodavatele, nebo např. informační systém nákupu. Druhá část práce je aplikována do praxe, konkrétně do automobilové společnosti TATRA, a.s. V závěrečné části této bakalářské …víceAbstract:
The aim of the bachelor work is to outline the current status of the purchasing process in the automotive industry. The first part is based on theoretical knowledge relating to the purchase and the associated activities, such as marketing, purchasing, supplier selection, or the information system of purchasing. The second part is applied in practice; particularly in the automotive company TATRA, Inc …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Dominik Daniš
- Oponent: Daniel Daniš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠNAJDROVÁ, Lenka. \textit{Nákupní proces v automobilovém průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xipzsz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Mobilní aplikace pro plánování nákupu
Marián Pjajčík