Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody – Bc. Renáta Straková
Bc. Renáta Straková
Master's thesis
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Alternative Schools and the Reform Pedagogy of Václav Příhoda
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem alternativního vzdělávání. V teoretické části si budeme definovat pojem alternativní škola a ukážeme si, jaké typy alternativních škol rozlišujeme. Následně prezentujeme několik sociálních pedagogů, kteří alternativní prvky ve své výuce používali. V druhé kapitole vyjmenujeme konkrétní typy alternativních škol, a ty stručně představíme. Třetí kapitola je věnována …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of alternative education. In the theoretical part we define the term alternative school and explore what types of alternative schools there are. Subsequently We present several social pedagogues who used those alternative elements within their teaching. In the second chapter we mention some specific types of alternative schools, and you briefly introduce. The third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Accessible from:: 12. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Straková, Renáta. Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vybrané oblasti duševního zdraví u učitelů ve vazbě na různé typy škol primárního vzdělávání.
Petra STODŮLKOVÁ -
Tvořivost žáků některých alternativních typů škol a škol standardních
Lucie Jírů -
Míra stresu u žáků navštěvující 1. stupeň základních škol běžných a základních škol alternativních
Marie SROVNALOVÁ -
Důvody rodičů pro výběr alternativních škol před vzděláváním v základních školách běžného typu
Jan BURÝŠEK -
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová