Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody – Bc. Renáta Straková
Bc. Renáta Straková
Diplomová práce
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Alternative Schools and the Reform Pedagogy of Václav Příhoda
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem alternativního vzdělávání. V teoretické části si budeme definovat pojem alternativní škola a ukážeme si, jaké typy alternativních škol rozlišujeme. Následně prezentujeme několik sociálních pedagogů, kteří alternativní prvky ve své výuce používali. V druhé kapitole vyjmenujeme konkrétní typy alternativních škol, a ty stručně představíme. Třetí kapitola je věnována …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of alternative education. In the theoretical part we define the term alternative school and explore what types of alternative schools there are. Subsequently We present several social pedagogues who used those alternative elements within their teaching. In the second chapter we mention some specific types of alternative schools, and you briefly introduce. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zveřejnit od: 12. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Straková, Renáta. Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané oblasti duševního zdraví u učitelů ve vazbě na různé typy škol primárního vzdělávání.
Petra STODŮLKOVÁ -
Tvořivost žáků některých alternativních typů škol a škol standardních
Lucie Jírů -
Míra stresu u žáků navštěvující 1. stupeň základních škol běžných a základních škol alternativních
Marie SROVNALOVÁ -
Důvody rodičů pro výběr alternativních škol před vzděláváním v základních školách běžného typu
Jan BURÝŠEK -
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová