Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity – Bc. Hynek HANZLÍK
Bc. Hynek HANZLÍK
Diplomová práce
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity
Case study: amateur localization of Pillars of Eternity
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o amatérské lokalizaci počítačové hry Pillars of Eternity. Cílem práce je popsat proces amatérské lokalizace a na základě toho jej srovnat s procesem profesionální lokalizace, kterým se zabývá teoretická část práce. Diplomová práce se zaměřuje i na lokalizaci jako produkt a hodnotí jeho kvalitu na základě ukázek a hodnocení veřejnosti. Součástí práce je také výzkum struktury …víceAbstract:
This diploma thesis studies an amateur localization of a video game title Pillars of Eternity. The aim of this thesis is to describe the process of amateur localization and then compare it to the process of professional video game localization, which is the topic of the theoretical part. The thesis is also concerned with the product of the amateur localization and it looks at its quality with provided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Král
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZLÍK, Hynek. Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na tlumočení a překlad
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Fallout
Martin ŠMÍRA -
Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
Ondřej KAŇOVSKÝ -
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Fallout
Martin ŠMÍRA -
Videohra a rozhraní
Michal Penxa -
Videohra s tematikou bludiště
Daniel Schneider -
Videohra jako didaktický prostředek
Aneta KUNDLOVÁ -
Videohra s využitím retro estetiky
Jiří Fikejz -
Videohra Revenant Earth
Matouš Marek
Název
Vložil
Vloženo
Práva