Vliv reklamy na tělesné sebepojetí u mužů – Mgr. Anna Židlíková
Mgr. Anna Židlíková
Bakalářská práce
Vliv reklamy na tělesné sebepojetí u mužů
Effect of advertisement on physical self-image ads in men
Anotace:
Předkládaná bakalářská diplomová práce se zabývá působením reklamy na tělesné sebepojetí mužů. Reklamy jsem rozdělila do tří skupin, první obsahovala zcela neutrální reklamy, druhá obsahovala reklamy, v nichž bylo zobrazeno objektivizované mužské tělo, třetí obsahovala reklamy, v nichž se objevilo objektivizované mužské a sexualizované ženské tělo. Má práce se snažila postihnout, jak se bude tělesné …víceAbstract:
The proposed Bachelor's thesis analyzes the effect of advertisement on body image of men. Advertisements were divided into three groups. First contained absolutely neutral advertisements, in the second were those advertisements, in which is shown objectivised male body, the third group contained objetivised body of man and sexualised body of women. My thesis wanted to know how will seeing of certain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcy9y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Juliana Ševčíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame
Gabriel Práczel