Mgr. Anna Židlíková

Bakalářská práce

Vliv reklamy na tělesné sebepojetí u mužů

Effect of advertisement on physical self-image ads in men
Anotace:
Předkládaná bakalářská diplomová práce se zabývá působením reklamy na tělesné sebepojetí mužů. Reklamy jsem rozdělila do tří skupin, první obsahovala zcela neutrální reklamy, druhá obsahovala reklamy, v nichž bylo zobrazeno objektivizované mužské tělo, třetí obsahovala reklamy, v nichž se objevilo objektivizované mužské a sexualizované ženské tělo. Má práce se snažila postihnout, jak se bude tělesné …více
Abstract:
The proposed Bachelor's thesis analyzes the effect of advertisement on body image of men. Advertisements were divided into three groups. First contained absolutely neutral advertisements, in the second were those advertisements, in which is shown objectivised male body, the third group contained objetivised body of man and sexualised body of women. My thesis wanted to know how will seeing of certain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 1. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Juliana Ševčíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Psychologie

Práce na příbuzné téma