Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů – Magdalena BENDOVÁ
Magdalena BENDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Analysis of buying behaviour of consumers with the focus on a selected product segment
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nákupního chování spotřebitelů, zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupním rozhodování. Zajímá se také o to, zda spotřebitelé znají a zároveň využívají kosmetické produkty s obsahem přírodních látek. A to konkrétně od značek Yves Rocher, Manufaktura a Ryor. Teoretická část se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů, definicí spotřebitele …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on consumer buying behaviour. It deals with factors, which affect consumers during purchasing decisions. It analyzes whether consumers know and at the same time use cosmetic products contaning natural substances. And specifically from brands Yves Rocher, Manufaktura and Ryor. The theoretical part defines the basic conceps related to consumers buying behaviour , definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Magdalena. Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Postoje spotřebitelů k přírodní kosmetice
Tereza Barošová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky
Tereza Machová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Kristýna Jančáková -
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
Denisa Lampířová -
Vnímání značky Yves Rocher
Karina Yegizbayeva -
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Karolina Koutná