Comparison of selected companies on the using of online and offline channels – Andrey Yakovlev
Andrey Yakovlev
Bakalářská práce
Comparison of selected companies on the using of online and offline channels
Abstract:
The aim of the thesis is to compare online channels and offline channels of two companies that are competitors. The thesis is divided into two parts. The first part, theoretical, presents and explains the main marketing concepts and explains the features online and offline channels that are used in the marketing campaigns.In the second part, practical, an analysis of two companies, such as Zappos.com …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YAKOVLEV, Andrey. \textit{Comparison of selected companies ~ on the using of online and offline channels}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xj2pz6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková
Název
Vložil
Vloženo
Práva