Marketingová strategie značky CERAMIN – Adam Ruprich
Adam Ruprich
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky CERAMIN
CERAMIN brand marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová strategie značky CERAMIN" se zaměřuje na porovnání výkonnosti různých online marketingových kanálů a jejich dopad na značku CERAMIN v kontextu klíčových výkonnostních metrik v kontextu online marketingu. V teoretické části práce jsou zkoumány základní principy online marketingu. Analytická část obsahuje detailní vyhodnocení dat získaných z kanálů Google Ads, Meta a Pinterest …víceAbstract:
The bachelor thesis "CERAMIN brand marketing strategy" focuses on the comparison of the performance of different online marketing channels and their impact on the CERAMIN brand in the context of key performance metrics in the context of online marketing. In the theoretical part of the thesis, the basic principles of online marketing are examined. The analytical part includes a detailed evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Charvátová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Strategie využití online reklamních systémů
Martin Hlaváček -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Marketing a sociální sítě podniku
Tereza Splítková -
Marketing na sociálních sítích ve společnosti Alza.cz
Jan Synek -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Internetový marketing
Tomáš Sýkora