Bc. Ján Grozanič

Master's thesis

Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh

Marketing plan of a new insurance product on the market
Abstract:
This thesis deals with compiling marketing plan introduction of a new insurance product on the market for insurance Wüstenrot, and. p. The thesis is divided into three chapters. The first part is characterized by the importance of marketing planning in insurance. In the second part we analyze Wüstenrot insurance, and. p. and the Slovak insurance market for the setting up of a new insurance product …more
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá zostavením marketingového plánu uvedenia nového poistného produktu na trh pre poisťovňu Wüstenrot, a. s.. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá časť charakterizuje význam marketingového plánovania v poisťovníctve. V druhej časti analyzujeme poisťovňu Wüstenrot, a. s. a slovenský poistný trh pre potrebu zostavenia nového poistného produktu na trh. Tretia kapitola …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Reader: Ing. Zuzana Littvová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Master programme / field:
Economics and Management / Finance