Bc. Dominika HÁSOVÁ
Diplomová práce
Čínské ženy v reklamě v ČLR
Chinese Women in Chinese TV Advertisements
Anotace:
Magisterská práce se zabývá prezentací čínských žen v reklamě vysílané v Čínské lidové republice. Práce objasňuje přetrvávání stereotypního rozdělování společenských rolí a vznik genderových stereotypů na základech teorie sociální konstrukce genderové identity a vlivů kulturní identity. Cílem práce je zjistit, zda jsou čínské ženy v reklamních spotech vysílaných v ČLR stereotypizovány a také objasnit …víceAbstract:
The master's thesis deals with the presentation of Chinese women in TV advertisements in the People's Republic of China. The work clarifies the persistence of stereotypical distribution of social roles and the emergence of gender stereotypes on the basis of the theory of social construction of gender identity and the influences of cultural identity. The aim of this work is to find out whether Chinese …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamila Hladíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁSOVÁ, Dominika. Čínské ženy v reklamě v ČLR. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Asijská studia / Asijská studia se specializací čínský jazyk a kultura
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v české reklamě
Tereza Bílá -
Nákupní stereotypy české populace
Mikhail Puzankov -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Genderové stereotypy v mateřských školkách
Lucie NOVÁ -
Genderové stereotypy v mateřské školce
Tereza NOLČOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Společenská role módy na prahu svobody: Demokratizace odívání po pádu železné opony
Iveta Zikmundová
Název
Vložil
Vloženo
Práva