Výuka podstatných jmen a sloves v anglickém jazyce na 2. stupni základní školy – Dominika Heřmanová
Dominika Heřmanová
Master's thesis
Výuka podstatných jmen a sloves v anglickém jazyce na 2. stupni základní školy
Teaching Nouns and Verbs in English Lessons at Upper-Primary School Level
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice výuky podstatných jmen a sloves na druhém stupni základních škol, a to s ohledem na jednotlivé techniky a přístupy vyučování. V praktické části jsou uvedeny výsledky a vyhodnocení analýzy výuky podstatných jmen a sloves na základě vybraných učebnic angličtiny. Hlavním cílem práce je vytvořit detailní analýzu, která bude nápomocna pro budoucí učitele při výběru …viacAbstract:
The Diploma Dissertation “Teaching Nouns and Verbs in English Lessons at Upper-Primary School Level” deals with issues related to techniques and approaches in teaching nouns and verbs. In the practical part, there are results and outcomes of the analysis of teaching nouns and verbs based on the chosen English textbooks. The main goal of the paper is to bring the guidance in the choice of appropriate …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM129
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedúci: Pavla Fejfarová
- Oponent: Jan Comorek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEŘMANOVÁ, Dominika. \textit{Výuka podstatných jmen a sloves v anglickém jazyce na 2. stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xke8xh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Determination and possibility of usage of different techniques of teaching English grammar in Czech schools
Kamila DUDKOVÁ -
The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching
Petr Pecha -
Selected Techniques of Teaching Creative Writing
Jiří KASPAR -
Reporting Verbs and Nouns in Academic Discourse
Kateřina Marešová -
Modální slovesa “should” a “ought to”– popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy
Ivana Vrzalová -
Slovotvorný potenciál ruských sloves pisať, čitať, govoriť a jejich českých ekvivalentů psát, číst, mluvit
Yuliya Yakovets -
A Comparative Analysis of Collocational Ranges of Synonyms. A Case Study
Júlia Činčuráková -
Prefigovaná slovesa pohybu v češtině a jejich překladové ekvivalenty v bulharštině
Lenka Fuxová