Branding jako strategický nástroj managementu neziskových organizací – Bc. Lukáš JANDAČ
Bc. Lukáš JANDAČ
Diplomová práce
Branding jako strategický nástroj managementu neziskových organizací
Branding as a strategic tool for management of non-profit organizations
Anotace:
Diplomová práce se svým obsahem zaměřuje na koncept brandingu, jakož to rozvíjejícího se nástroje novodobého marketingu, který se začíná uplatňovat nejen ve spojení se strategickým managementem, ale i ve všech oblastech trhu, i v neziskovém sektoru. Brand management se tak pomalu stává stabilním prvkem moderního řízení jakékoliv společnosti. V kontextu fungování neziskových organizací se navíc aktivní …víceAbstract:
This master's thesis focuses its content to the concept of branding, as a modern and developing marketing tool, which is beginning to apply not only in conjunction with a strategic management, but also in all other areas of the market, even in the nonprofit sector. Brand management is slowly becoming a stable element of any modern company management. In the functioning context of NGOs, brand and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANDAČ, Lukáš. Branding jako strategický nástroj managementu neziskových organizací. Plzeň, 2013. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení v oblasti sekundárního vzdělávání na úrovni krajů v ČR
Kateřina Ampapová -
Riziková analýza vybraných strategických komodit v rámci celního řízení v České republice
Jan Markup -
Strategické řízení v oblasti sekundárního vzdělávání na úrovni krajů v ČR
Šárka Kmentová -
Rozdílné přístupy v řízení lidských zdrojů v soukromém a veřejném sektoru
Eva Kučerová -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Strategie a strategické řízení v neziskové organizaci - v Domově Sosna v Třinci
Karina SZCZOTKOVÁ -
Strategické řízení v malých podnicích v oblasti služeb
Monika MAŘÍKOVÁ -
Strategické řízení lidských zdrojů v organizaci HZS ČR
Daniel Kunc