Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání – Dagmar Reiterová
Dagmar Reiterová
Bakalářská práce
Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání
Helping Pupils with Social Disadvantages During Distance Education
Anotace:
Pandemie covid-19 významně zasáhla české školství. Žáci se sociálním znevýhodněním čelili ještě větším nerovnostem ve vzdělávání. Cílem práce je zjistit, v jaké míře byla poskytována odborná pomoc v době distančního vzdělávání žákům se sociálním znevýhodněním na základních školách v ORP Ostrava ze strany jiných subjektů. Teoretická východiska jsou podána v prvních dvou kapitolách. Týkají se specifik …víceAbstract:
The covid-19 pandemic has significantly affected Czech education. Pupils with social disadvantages faced even greater inequalities in education. The aim of the work is to find out to what extent professional assistance was provided during distance education to pupils with social disadvantages at primary schools in ORP Ostrava by other entities. Theoretical background is given in the first two chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Libuše Halfarová, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Reiterová, Dagmar. Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání. Havířov, 2022. bakalářská práce (Bc.). Vysoká škola PRIGO, z.ú.. Rektorát
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola PRIGO, z.ú., RektorátVysoká škola PRIGO, z.ú.
Vysoká škola PRIGO, z.ú.Bakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální politika a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Přístupy k bilingvnímu vzdělávání v době distanční výuky
Nikola VÁCHALOVÁ