Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání – Dagmar Reiterová
Dagmar Reiterová
Bachelor's thesis
Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání
Helping Pupils with Social Disadvantages During Distance Education
Abstract:
Pandemie covid-19 významně zasáhla české školství. Žáci se sociálním znevýhodněním čelili ještě větším nerovnostem ve vzdělávání. Cílem práce je zjistit, v jaké míře byla poskytována odborná pomoc v době distančního vzdělávání žákům se sociálním znevýhodněním na základních školách v ORP Ostrava ze strany jiných subjektů. Teoretická východiska jsou podána v prvních dvou kapitolách. Týkají se specifik …moreAbstract:
The covid-19 pandemic has significantly affected Czech education. Pupils with social disadvantages faced even greater inequalities in education. The aim of the work is to find out to what extent professional assistance was provided during distance education to pupils with social disadvantages at primary schools in ORP Ostrava by other entities. Theoretical background is given in the first two chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Libuše Halfarová, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Reiterová, Dagmar. Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání. Havířov, 2022. bakalářská práce (Bc.). Vysoká škola PRIGO, z.ú.. Rektorát
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola PRIGO, z.ú., RektorátPRIGO University
PRIGO UniversityBachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Sociální politika a sociální práce
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Přístupy k bilingvnímu vzdělávání v době distanční výuky
Nikola VÁCHALOVÁ