Bc. Andrej Piňák
Bakalářská práce
Organizácia festivalu - Pinfest
Organization of the festival - Pinfest
Abstract:
The aim of this work is to design a proposal for the organization of the Pinfest festival including economic calculations. The work will consist of theoretical part where the issue of events will be presented in general together with explanation of organizing events, which are the part of the tourist industry and at the same time they contribute to tourism. I will pay attention to detailed description …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je zostavenie návrhu pre organizáciu festivalu Pinfest, vrátane ekonomických výpočtov. Práca sa bude skladať z teoretickej časti, kde bude vo všeobecnosti predstavená problematika eventov a vysvetlené organizovanie akcií, ktoré sú súčasťou a zároveň prispievajú k rozvoju cestovnému ruchu. Pozornosť bude venovaná aj podrobnému opisu a vymenovaniu všetkých potrebných komponentov, či …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ihtwl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Význam event managementu při organizaci Mistrovství světa ve sportovním aerobiku
Zuzana Jínová -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Využití strategického marketingu v event managementu
Katarzyna Gattnar