Marketingová komunikace hokejového klubu HC Dynamo Pardubice – Klára Provazníková
Klára Provazníková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Dynamo Pardubice
Marketing Communication of Hockey Club Dynamo Pardubice
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy stávající marketingové komunikace a následné vytvoření návrhu budoucí komunikační strategie zvoleného subjektu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.