Klára Provazníková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace hokejového klubu HC Dynamo Pardubice

Marketing Communication of Hockey Club Dynamo Pardubice
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy stávající marketingové komunikace a následné vytvoření návrhu budoucí komunikační strategie zvoleného subjektu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.