Bc. Miroslav Rachůnek

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro podnik

The Creation of Marketing Strategy for a Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie rádia ZET. Stanice vysílá v českém jazyce na FM vlnách mezinárodní rozhlasové stanice BBC. Strategie je vytvořena na základě provedených analýz podniku a jeho prostředí. Výstupy analýz identifikují klíčové přednosti rádia ZET, které jsou využity pro stanovení příslušné marketingové strategie.
Abstract:
This diploma thesis focuses on creating marketing strategy for the ZET radio. The radio station broadcasts in Czech at the FM frequency of the BBC's international radio station. The strategy is based on analyses of the company and its environment. The outputs of these analyses indentify the key strenghts of the radio, which are then used for determination of an appropriate marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Uchytil, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting