Bc. Miroslav Rachůnek

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro podnik

The Creation of Marketing Strategy for a Company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie rádia ZET. Stanice vysílá v českém jazyce na FM vlnách mezinárodní rozhlasové stanice BBC. Strategie je vytvořena na základě provedených analýz podniku a jeho prostředí. Výstupy analýz identifikují klíčové přednosti rádia ZET, které jsou využity pro stanovení příslušné marketingové strategie.
Abstract:
This diploma thesis focuses on creating marketing strategy for the ZET radio. The radio station broadcasts in Czech at the FM frequency of the BBC's international radio station. The strategy is based on analyses of the company and its environment. The outputs of these analyses indentify the key strenghts of the radio, which are then used for determination of an appropriate marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Uchytil, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting