Jaroslav STOKLÁSEK

Bakalářská práce

Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec

Marketing and Promotion of the Brewery Zlínský Švec
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivita minipivovaru Zlínský Švec. Cílem je analyzovat tyto aktivity a tržní prostředí pivovaru a navrhnout případná zlepšení pro komunikaci. V teoretické části je popsán trh piva v České republice, nové marketingové trendy, práce se značkou a tradiční výroba piva. Praktická část obsahuje analýzu trhu minipivovarů, popis a zaměření vybraných minipivovarů a …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing activities of the microbrewery Zlínský Švec. The aim is to analyse these activities and beer market of this microbrewery and suggest possible im-provements for communication. In the theoretical part is described the beer market in the Czech Republic, new marketing trends, work with brand and traditional beer brewing. The practical part contains an analyse of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STOKLÁSEK, Jaroslav. Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace