Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec – Jaroslav STOKLÁSEK
Jaroslav STOKLÁSEK
Bakalářská práce
Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec
Marketing and Promotion of the Brewery Zlínský Švec
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivita minipivovaru Zlínský Švec. Cílem je analyzovat tyto aktivity a tržní prostředí pivovaru a navrhnout případná zlepšení pro komunikaci. V teoretické části je popsán trh piva v České republice, nové marketingové trendy, práce se značkou a tradiční výroba piva. Praktická část obsahuje analýzu trhu minipivovarů, popis a zaměření vybraných minipivovarů a …víceAbstract:
This thesis is focused on marketing activities of the microbrewery Zlínský Švec. The aim is to analyse these activities and beer market of this microbrewery and suggest possible im-provements for communication. In the theoretical part is described the beer market in the Czech Republic, new marketing trends, work with brand and traditional beer brewing. The practical part contains an analyse of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOKLÁSEK, Jaroslav. Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Markéta Nováková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Markéta Smiřinská -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal