Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji – Bc. Michael Markytán
Bc. Michael Markytán
Diplomová práce
Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji
The specifics of marketing communication of non-profit organizations in the Zlín region
Anotace:
Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů tří dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorových dotazníkových šetření na základních, středních a vysokých školách …víceAbstract:
This work is about marketing procedures applied in non-profit organizations in region of Zlín. Theoretical part describes application of these marketing procedures, specifying its goals and position of marketing in non-profit sector. Practical part of work compares results of three questionnaire surveys. The first one describes results of author´s questionnaire sur-vey at primary schools, secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKYTÁN, Michael. \textit{Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/xl1obx/.
Jak správně citovat práci
Markytán, Michael. Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Věra STOJAROVÁ -
Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.
Jitka SKOPALOVÁ -
Budování módní značky v digitálním prostředí
Michaela Brůhová -
Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
Natálie ŠKÁBOVÁ -
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Reklama neziskové organizace
Nikola Vitíková