Nejčastější chyby v obchodních prezentacích – Kateřina Blažková
Kateřina Blažková
Bakalářská práce
Nejčastější chyby v obchodních prezentacích
The Most Common Mistakes Made in Business Presentations
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the most common mistakes made in business presentations and consists of two parts. The theoretical part based on findings obtained from secondary literature describes the most common mistakes regarding the audience, slides, nonverbal communication, verbal communication and mistakes made before and after delivering a presentation. The analytical part examines five selected …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nejčastější chyby v obchodních prezentacích a skládá se ze dvou částí. Teoretická část založena na poznatcích získaných ze sekundární literatury popisuje nejčastější chyby týkající se publika, slajdů, neverbální komunikace, verbální komunikace a chyby před a po přednesení prezentace. Analytická část zkoumá pět vybraných prezentujících, kteří se zúčastnili conference …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blažková, Kateřina. Nejčastější chyby v obchodních prezentacích. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová -
Význam neverbální komunikace v obchodní sféře
Elena TANKOVA -
Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace
Iva Zelníčková -
Význam verbální a neverbální komunikace v obchodní sféře
Petra BARNETOVÁ -
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Zdeněk Jaroš -
Neverbální komunikace v obchodním styku
Zuzana Betková -
Vliv různých psychologických prostředků prezentace podnikatelského plánu na rozhodovací proces investora.
Alice Grulichová