Nejčastější chyby v obchodních prezentacích – Kateřina Blažková
Kateřina Blažková
Bachelor's thesis
Nejčastější chyby v obchodních prezentacích
The Most Common Mistakes Made in Business Presentations
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the most common mistakes made in business presentations and consists of two parts. The theoretical part based on findings obtained from secondary literature describes the most common mistakes regarding the audience, slides, nonverbal communication, verbal communication and mistakes made before and after delivering a presentation. The analytical part examines five selected …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nejčastější chyby v obchodních prezentacích a skládá se ze dvou částí. Teoretická část založena na poznatcích získaných ze sekundární literatury popisuje nejčastější chyby týkající se publika, slajdů, neverbální komunikace, verbální komunikace a chyby před a po přednesení prezentace. Analytická část zkoumá pět vybraných prezentujících, kteří se zúčastnili conference …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Blažková, Kateřina. Nejčastější chyby v obchodních prezentacích. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
English for Business Administration / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová -
Význam neverbální komunikace v obchodní sféře
Elena TANKOVA -
Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace
Iva Zelníčková -
Význam verbální a neverbální komunikace v obchodní sféře
Petra BARNETOVÁ -
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Zdeněk Jaroš -
Neverbální komunikace v obchodním styku
Zuzana Betková -
Vliv různých psychologických prostředků prezentace podnikatelského plánu na rozhodovací proces investora.
Alice Grulichová