Stanislava Chourová
Master's thesis
Merchandising
Merchandising
Anotácia:
Nakupování je součástí světa kolem nás. To, kolik toho kdo nakoupí, ovlivňuje mnoho věcí a mezi nimi i to, jak je zboží uspořádáno a rozmístěno po prodejně. Tímto faktem se zabývá merchandising, tedy věda o nakupování. Touto vědou se zabývá i tato práce. Nejprve vysvětlením samotného pojmu. Následují teoretické poučky jak správně uspořádat prodejnu. V praktické části pak následuje analýza 4 prodejen …viacAbstract:
Shopping is part of our every day life. The number of items that people buy is effected by a large number of aspects, including arranging and layout of the goods at the shop. Merchandising, the science about shopping, considers these aspects. Therefore, the thesis itself is focused on merchandising. In the first part of the thesis, there is an explanation of the term, following by theoretical principles …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus -
Merchandising jako marketingový nástroj
Ema Tresová -
Merchandising Městské knihovny v Poličce - případová studie
Karolína Žáková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť
Kristína Kováčová