Stanislava Chourová

Master's thesis

Merchandising

Merchandising
Anotácia:
Nakupování je součástí světa kolem nás. To, kolik toho kdo nakoupí, ovlivňuje mnoho věcí a mezi nimi i to, jak je zboží uspořádáno a rozmístěno po prodejně. Tímto faktem se zabývá merchandising, tedy věda o nakupování. Touto vědou se zabývá i tato práce. Nejprve vysvětlením samotného pojmu. Následují teoretické poučky jak správně uspořádat prodejnu. V praktické části pak následuje analýza 4 prodejen …viac
Abstract:
Shopping is part of our every day life. The number of items that people buy is effected by a large number of aspects, including arranging and layout of the goods at the shop. Merchandising, the science about shopping, considers these aspects. Therefore, the thesis itself is focused on merchandising. In the first part of the thesis, there is an explanation of the term, following by theoretical principles …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23947