Klaudia UDVORKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu v podniku

Analysis of the Marketing Mix in Business
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingového mixu a vyhodnocuje nastavenie marketingových nástrojov spoločnosti ŠTÚDIO TEXO s.r.o. Teoretická časť je zameraná na marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Bližšie rozoberá jednotlivé nástroje rozšíreného marketingového mixu, medzi ktoré patrí produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ľudia, materiálne prostredie …more
Abstract:
The Bachelor´s thesis is concerned with issue of marketing mix and evaluates settings of marketing tools in the company ŠTÚDIO TEXO, s.r.o. The theoretical part is focused on marketing mix with an emphasis on marketing communication. There are listed various widespread tools of marketing mix like product, price, distribution, marketing communication, people, material environments and processes. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Accessible from:: 6. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

UDVORKOVÁ, Klaudia. Analýza marketingového mixu v podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management