Bc. Monika Kopal Holásková

Master's thesis

Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising

Category management in Lactalis focusing on promotion sales and merchandising
Abstract:
Cílem této diplomové práce je dokázat, že zavedení kompletně nového systému práce s odběrateli na úrovni Category managementu ve společnosti Lactalis bylo pro firmu přínosné, a to nejen z hlediska ekonomických ukazatelů, ale i marketingového přínosu pro samotnou společnost a v neposlední míře poukázat i na následné zvýšení goodwillu lokálního zastoupení společnosti. Z obsahu práce vyplývají nejen evidentní …more
Abstract:
The aim of this thesis is to prove if the introduction of a completely new process of communication with customers, in that case Category management process, at Lactalis was successful or not, not only from the point of view of economics figures but also regarding marketing or goodwill company improvement. From content of the result of thesis are evident not only exactly measurable benefits from the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication