Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising – Bc. Monika Kopal Holásková
Bc. Monika Kopal Holásková
Master's thesis
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Category management in Lactalis focusing on promotion sales and merchandising
Abstract:
Cílem této diplomové práce je dokázat, že zavedení kompletně nového systému práce s odběrateli na úrovni Category managementu ve společnosti Lactalis bylo pro firmu přínosné, a to nejen z hlediska ekonomických ukazatelů, ale i marketingového přínosu pro samotnou společnost a v neposlední míře poukázat i na následné zvýšení goodwillu lokálního zastoupení společnosti. Z obsahu práce vyplývají nejen evidentní …moreAbstract:
The aim of this thesis is to prove if the introduction of a completely new process of communication with customers, in that case Category management process, at Lactalis was successful or not, not only from the point of view of economics figures but also regarding marketing or goodwill company improvement. From content of the result of thesis are evident not only exactly measurable benefits from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nozcw/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPAL HOLÁSKOVÁ, Monika. \textit{Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/xlaxse/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Category management
Michaela Konečná -
Category management dětské výživy
Eva Wotřelová -
Category management mléčných produktů
Petr Cieluch -
Business intelligence řešení pro performance management podniku
Jakub Bareš -
Tvorba konceptu category managementu
Martin Lepař -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Analýza vývoje prodeje ve velkoobchodě spotřebního materiálu v období 2011 - 2018
Monika Papežová -
Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu.
Tomáš Chlubna