Práce s literárním textem na 2. stupni základní školy pro žáky se sluchovým postižením – Bc. Magdaléna Miková
Bc. Magdaléna Miková
Diplomová práce
Práce s literárním textem na 2. stupni základní školy pro žáky se sluchovým postižením
Working with literary text at primary school for pupils with hearing impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi práce s literárním textem na druhém stupni základní školy pro žáky se sluchovým postižením. Zaměřuje se na tvorbu upravených textů a propojení čtení s výtvarnou činností. Cílem této práce je upravit několik kapitol knihy a navrhnout, jak s tímto materiálem pracovat s žáky se sluchovým postižením. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou část. Součástí je také …víceAbstract:
This thesis deals with the possibilities of working with literary text at primary school for pupils with hearing impairment. It focuses on production of modified texts and connection of reading with art activity. The aim of this work is to modify a few chapters of the book which is suitable for older school age children and to propose how to use it teaching children with hearing impairments. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hix0q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Výtvarná výchova u žáků s mentálním postižením
Mája Balcarová -
Výtvarná výchova u žáků se zrakovým postižením v období mladšího školního věku
Kateřina Rázková -
Výtvarná výchova s prvky arteterapie u dětí s mentálním postižením
Jiřina Kocourková -
Výtvarná tvorba u osob s mentálním postižením a autismem
Jitka Novotná -
Výtvarná výchova na základní škole praktické
Leona Šponarová -
Estetická výchova a její přínos pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Radomíra Paclová -
Teaching the Art of Passionate Reading
Ondřej Špaček