Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou – Bc. Lenka VESELÁ
Bc. Lenka VESELÁ
Master's thesis
Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou
Possibilities of cooperation between family and kindergarten
Abstract:
Mateřská škola a rodina jsou dvě instituce, podílející se na výchově a vzdělávání dítěte. Každá z nich plní určitou funkci a důležitá je jejich vzájemná spolupráce. Cílem této diplomové práce je na základě výzkumu prováděného v mateřských školách Olomouckého kraje shromáždit a analyzovat získané informace, které objasní důležitost a možnosti spolupráce mezi rodinou a školou. Význam poukazuje na to …moreAbstract:
Kindergarten and family are two institutions involved in child upbringing and education. Each of them fulfills a certain function and their mutual cooperation is important. The aim of this diploma thesis is to collect and analyze acquired information on the basis of research carried out in kindergartens in the Olomouc Region, which will clarify the importance and possibilities of cooperation between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2019
- Supervisor: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÁ, Lenka. Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Theses on a related topic
-
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová -
Spokojenost ve vzájemné komunikaci mezi rodinou a školou na 1.stupni ZŠ
Hana Asszonyi -
Spolupráce mezi rodinou, školou a školským poradenským zařízením z pohledu učitelů
Karolína Smejkalová -
Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou
Marcela RUSZOVÁ -
Přechody žáků s poruchou autistického spektra ( PAS ) do vyšších stupňů škol a do běžného života: zkvalitnění spolupráce mezi rodinou školou
Andrea Pastorková -
Komunikace mezi rodinou a mateřskou školou v zájmu dítěte
Brigita KABÓKOVÁ -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková