Měření spokojenosti zákazníků franšízových kaváren – Lucie Přibylová
Lucie Přibylová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků franšízových kaváren
Customer Satisfaction Measurement of the Franchised Coffee Companies
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo měření spokojenosti zákazníků franšízových kaváren. Záměrem celé práce bylo na bázi zjištěných informací zhodnotit, která ze společností dosahuje na trhu lepší pozice a spokojenějších zákazníků. K získání potřebných dat byla použita metoda dotazníkového a pozorovacího šetření. Dle získaných výsledků byly stanoveny návrhy a doporučení pro každou kavárnu zvlášť …víceAbstract:
The main goal of my bachelor thesis was customer satisfation measurement of the franchised coffee companies. The intention of the whole work was to evaluate, on the basis of the obtained information, which of the companies achieves a better position on the market and have more satisfied customers. A method of questionnaire and observational survey was used to obtain the necessary data. According to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Jiří Lošťák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký