Kariérní sebeprezentace studentů Fakulty managementu VŠE na profesní sociální síti LinkedIn – Tereza Kačírková
Tereza Kačírková
Bakalářská práce
Kariérní sebeprezentace studentů Fakulty managementu VŠE na profesní sociální síti LinkedIn
Career self-representation of students of the Faculty of Management at the University of Economics on the professional social network LinkedIn
Anotace:
Tato práce řeší problematiku kariérní sebeprezentace. Zaměřuje se zejména na profesní sociální síť LinkedIn, konkrétně její frekvenci výskytu mezi studenty Fakulty ma-nagementu VŠE. Metodikou pro sběr dat je zvoleno online dotazníkové šetření. Závěry plynoucí z výzkumu dávají na vědomí, kolik studentů FM VŠE se věnuje sebepropagaci a do jaké míry je k tomuto účelu využíváno sítě LinkedIn. Součástí …víceAbstract:
This paper addresses the issue of career self-presentation . It focuses mainly on the professional social network LinkedIn , specifically its incidence among students the Faculty management at the University of Economics in Prague. Methodology for data collection are online questionnaires. The conclusions drawn from the research signalling of how many students FM VSE focuses on self-promotion and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Martin Oberhel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty identity na sociálních sítích a self-brand u mladých dospělých
Aneta Koudelová -
Sebeprezentace v grafickém designu
Libor Stuchlík -
LinkedIn - Nástroj personálního marketingu
David Libich -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková