Veronika ZOUDUNOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Marketing communication of Fairtrade
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a Fairtradových produktů na trhu ve vybrané firmě. Cílem práce je v této společnosti zjistit dosud využívané nástroje marketingové komunikace značky Fairtrade a následně navrhnout změny vedoucí ke zlepšení těchto nástrojů. Celá práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část zahrnuje základní vysvětlení pojetí marketingu, marketingové …moreAbstract:
This thesis focuses on the way of communication between the concept of fair trade and Fairtrade products on the market in the chosen company. The focus of the work is to reveal previously used marketing communication tools of Fairtrade brand in a selected company and then to propose changes to improve these tools. The work consists of two parts. The theoretical part includes a basic explanation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZOUDUNOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikace značky Fairtrade}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/xm5412/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZOUDUNOVÁ, Veronika. Marketingová komunikace značky Fairtrade. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Klára DUDOVÁ -
Marketingová komunikace značky Fairtrade 2
Denisa CVACHOVÁ -
Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade
Monika APPELTOVÁ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Marketingová komunikace fair trade
Michaela Nídlová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska
Veronika Vanišová -
Distribuce a komunikace fair trade v ČR
Jana Němečková -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights