Bc. Magdaléna Kovářová

Diplomová práce

Projevy vybraných funkčních dichotomií ve vyjadřování učitelů

Characterization of Teachers Speech
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá rozborem projevů učitelů ve vyučovací hodině na východočeském gymnáziu. Cílem bylo prozkoumat rysy dichotomie monologičnost-dialogičnost a připravenost-nepřipravenost. Práce nahlíží různé prostředky kontaktovosti a znaky nepřipravenosti a hledá příčiny jejich užití. Výsledný text by měl posloužit k rozšíření poznatků o mluvené komunikaci obecně i o komunikaci ve …více
Abstract:
This work deals with analysis of the records of the lessons at East Bohemian grammar school. I followed two dichotomies: monologic and dialogic signs and preparedness and unpreparedness. This work follows various kinds of attempts of contact and signs of unpreparedness and tries to find some reasons of their use. This text should help to extend knowledges about teachers‘ speeches.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Michal Křístek, M.Phil.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy