Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum – Bc. Martin Malý
Bc. Martin Malý
Bachelor's thesis
Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum
Organisation of procedure of inviting tender for the information systems for Call Centrum
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována oblasti veřejných zakázek v sektoru výpočetní techniky. S použitím konkrétního příkladu jsem se pokusil vysvětlit a objasnit průběh veřejné zakázky. Ukázal jsem typický obsah zadávací dokumentace a vysvětlil tvorbu nabídkového dokumentu uchazečem o veřejnou zakázku. Při vypisování výběrových řízení se totiž stává, že zadávací dokumentace nepokrývá potřeby uživatelů …moreAbstract:
This bachelor thesis covers the area of public contracts in the information technology sector. I used a specific example in an attempt to explain and clarify the course of a public contract. I demonstrated typical contents of a request for proposal. I also explained the creation of a proposal by a public contract candidate. Occasionally during publishing of public contracts the request for proposal …moreKeywords
Výběrové řízení nabídka zadávací dokumentace Nortel Call centrum kontaktní centrum kvalifikace dodavatele základní kvalifikační předpoklady profesní kvalifikační předpoklady technické kvalifikační předpoklady ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady předpoklady kvalifikace subdodavatel fáze ZŘ oznámení podání analýza požadavků struktura nabídky lhůty technické podmínky dodávky architektura přesměrování funkce rozpoznávání řeči fax konference voiceXML PeriProducer PeriView cíle VŘ účast ve VŘ otevřené řízení místo plnění zákon č.137/2006 o veřejných zakázkách
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/yredy/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 9. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Reader: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÝ, Martin. \textit{Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/xm8fyf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Ekonomické a finanční měření a hodnocení společnosti s využitím metody Balanced Scorecard
Petr Kubík -
Ekonomické a finanční hodnocení společnosti a návrh implementace Balanced Scorecard
Tomáš Roubal -
Ekonomické a finanční hodnocení společnosti a návrh implementace Balanced Scorecard
Natálie Výduchová -
Ekonomické a finanční hodnocení společnosti a návrh implementace Balanced Scorecard
Jakub Sadílek -
Ekonomické a finanční hodnocení společnosti a návrh implementace Balanced Scorecard
Filip Kostov -
Statistická analýza výroby a odbytu společnosti EKOEFEKT a.s. a její perspektivy
Tereza Seifertová