Divadlo jako vzdělávací instituce v rámci společenských věd – Jiří Kovárník
Jiří Kovárník
Bachelor's thesis
Divadlo jako vzdělávací instituce v rámci společenských věd
Theater as an Educational Institution within Social Sciences
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl vymezit přínos divadla pro studium společenskýchvěd. V teoretické části bude popsán přínos divadla jako vzdělávací instituce v historiia dnes. Dále se práce zabývá projektovým vyučováním, které bude využito v rámcivytvoření projektu v praktické části této práce. Projekt povede k uskutečněnívybraných očekávaných výstupů dle RVP G.Abstract:
This bachelor thesis aims to define the contribution of the theater to the studyof social sciences. The theoretical part will describe the contribution of theater as aneducational institution in history and today. Furthermore, the work deals with projectteaching, which will be used in the creation of the project in the practical part of thiswork. The project will lead to the implementation of selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11438
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Hana Šebestová
- Reader: doc. Mgr. Martin Paleček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁRNÍK, Jiří. \textit{Divadlo jako vzdělávací instituce v rámci společenských věd}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xm8x68/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Historie se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Téma migrace a jeho zpracování ve výchově k občanství a občanském a společenskovědním základu
Petr HEJDA -
Film a problematika občanství ve výuce Výchovy k občanství a Občanském a společenskovědním základu
Petr VALA -
Zkušenosti učitelů předmětů Občanského a společenskovědního základu z distanční výuky roku 2020 a jejich reflexe
Vojtěch Jedlička -
Občanský a společenskovědní základ, Člověk a svět práce a aplikace průřezového tématu Mediální výchova při výuce těchto vzdělávacích oblastí na SŠ.
Petra MÁNKOVÁ -
Duševní zdraví adolescentů v občanském a společenskovědním vzdělávání na gymnáziích.
Katka Němečková -
Porovnání výuky Občanského a společenskovědního základu na gymnáziu a SOŠ
Eliška Chocová -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Kritická místa ve vzdělávacím oboru Občanský a Společenskovědní základ z pohledu studentů
Martin VYMAZAL
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights