Studying at the Open University in the UK: Traditional versus online education – Petra LARYŠOVÁ
Petra LARYŠOVÁ
Bachelor's thesis
Studying at the Open University in the UK: Traditional versus online education
Studying at the Open University in the UK: Traditional versus online education
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of online study in the United Kingdom and with the distance form of education in general. Main aim of the thesis is to provide information about the process of studying at the Open University and to compare traditional education with online education. The paper concentrates on the quality of online education and shows its improvement over the last decades. …viacAbstract:
Bakalářská práce se zabývá online studiem ve Spojeném Království a všeobecně distanční formou vzdělávání. Klade si za cíl poskytnout informace o průběhu studia na Otevřené univerzitě a porovnat tradiční vzdělávání s online vzděláváním. Práce se soustřeďuje na kvalitu online vzdělávání a poukazuje na jeho zlepšení v posledních desetiletích. Také popisuje výhody a nevýhody online vzdělávání, shrnuje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucie Bártová Vopravilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LARYŠOVÁ, Petra. Studying at the Open University in the UK: Traditional versus online education. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Otevřená univerzita v terciárním vzděláváním dospělých\\a její různé realizace
Milada Salajková -
Strategie zaměstnanců při online vzdělávání
Lucie Satrapová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Online firemní vzdělávání ve vztahu k pracovní angažovanosti
Kristýna Kočandrlová -
Online vzdělávání ve výuce anglického jazyka
Lucie Hübnerová -
Vlivy gamifikace v prostředí online vzdělávání
Romana Jakšlová -
Online platformy celoživotního vzdělávání na Masarykově univerzitě: přehled a analýza
Iuliia Zykova -
Adaptační kurzy z pohledu studentů středních škol
Jiří Střípek