Bankovní marketing v České republice – Bc. Oxana Degtyareva
Bc. Oxana Degtyareva
Bakalářská práce
Bankovní marketing v České republice
Bank marketing in Czech Republic
Anotace:
Bankovní produkt je specifickým produktem banky, který je málo diferencovaný od nabídky produktů a služeb konkurenčních bank. Proto význam bankovního marketingu, který je součástí této bakalářské práce, je velmi velký. V práci se pojednává o způsobech propagace bankovních produktů a služeb, o komunikačním mixu bankovních institucí, o významu bankovních marketingu. Provádí se též výzkum bankovních prostředí …víceAbstract:
Banking products are specific products, which are little differentiated from the products and services of another banks. Hence the importance of bank marketing, which is part of this work, is very large. The paper deals with the ways of promotion of banking products and services, with the communication mix of banking institutions, the importance of bank marketing. The research is held in the bank sphere …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qc8ve/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
- Oponent: Ing. Pavel Nesejt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost veřejnosti o poskytování laické první pomoci
Marcela Lukášíková -
Analýza motivace volby učitelského povolání za pomoci dotazníku „FIT-Choice Scale“
Hana Žampachová -
Úroveň znalostí veřejnosti o poskytnutí první pomoci pacientovi po traumatické amputaci
Simona HRDINOVÁ -
Výuka první pomoci na základní škole
Kateřina Havlíčková -
Úroveň znalostí první pomoci u dětí na 2. stupni základní školy
Rostislav TRČKA -
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marek Zouzal -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Analýza marketingových komunikací Komerční banky v komparaci s vybranými bankami na českém trhu
Zuzana Šilhanová