Bc. Oxana Degtyareva

Bachelor's thesis

Bankovní marketing v České republice

Bank marketing in Czech Republic
Abstract:
Bankovní produkt je specifickým produktem banky, který je málo diferencovaný od nabídky produktů a služeb konkurenčních bank. Proto význam bankovního marketingu, který je součástí této bakalářské práce, je velmi velký. V práci se pojednává o způsobech propagace bankovních produktů a služeb, o komunikačním mixu bankovních institucí, o významu bankovních marketingu. Provádí se též výzkum bankovních prostředí …more
Abstract:
Banking products are specific products, which are little differentiated from the products and services of another banks. Hence the importance of bank marketing, which is part of this work, is very large. The paper deals with the ways of promotion of banking products and services, with the communication mix of banking institutions, the importance of bank marketing. The research is held in the bank sphere …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Babka, MBA
  • Reader: Ing. Pavel Nesejt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní