Bc. Oxana Degtyareva
Bachelor's thesis
Bankovní marketing v České republice
Bank marketing in Czech Republic
Abstract:
Bankovní produkt je specifickým produktem banky, který je málo diferencovaný od nabídky produktů a služeb konkurenčních bank. Proto význam bankovního marketingu, který je součástí této bakalářské práce, je velmi velký. V práci se pojednává o způsobech propagace bankovních produktů a služeb, o komunikačním mixu bankovních institucí, o významu bankovních marketingu. Provádí se též výzkum bankovních prostředí …moreAbstract:
Banking products are specific products, which are little differentiated from the products and services of another banks. Hence the importance of bank marketing, which is part of this work, is very large. The paper deals with the ways of promotion of banking products and services, with the communication mix of banking institutions, the importance of bank marketing. The research is held in the bank sphere …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qc8ve/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Babka, MBA
- Reader: Ing. Pavel Nesejt
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Informovanost veřejnosti o poskytování laické první pomoci
Marcela Lukášíková -
Analýza motivace volby učitelského povolání za pomoci dotazníku „FIT-Choice Scale“
Hana Žampachová -
Úroveň znalostí veřejnosti o poskytnutí první pomoci pacientovi po traumatické amputaci
Simona HRDINOVÁ -
Výuka první pomoci na základní škole
Kateřina Havlíčková -
Úroveň znalostí první pomoci u dětí na 2. stupni základní školy
Rostislav TRČKA -
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marek Zouzal -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Analýza marketingových komunikací Komerční banky v komparaci s vybranými bankami na českém trhu
Zuzana Šilhanová