Analýza redesignu festivalu Rock for People v letech 2018-2019 – Štěpánka Friedlová
Štěpánka Friedlová
Bakalářská práce
Analýza redesignu festivalu Rock for People v letech 2018-2019
Redesign Analysis of the Rock for People festival between 2018 and 2019
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tématu redesignu festivalu Rock for People. První část se na základě rešerše literatury zabývá definování pojmu hudební festival a marketingem hudebních festivalů. Dále je představen pojem vizuální styl, co všechno obsahuje a jak probíhá jeho redesign. Praktická se věnuje hudebnímu festivalu Rock for People, jeho historii, marketingu a situaci před redesignem. Následně …víceAbstract:
The bachelor's thesis is dedicated to the topic of the redesign of the Rock for People festival. The first part deals with defining the concept of a music festival and marketing of music festivals based on literature research. Next, the concept of visual style is introduced, including what it contains and how its redesign is carried out. Finally, the practical part is devoted to the Rock for People …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Jakub Grosman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People
Karolina Staniczková -
Zhodnocení udržitelnosti hudebního festivalu: Rock for People
Jan Šubert -
Udržitelnost hudebního festivalu Rock for People
Anastázie Širinkina -
Historie a analýza hudebního festivalu Rock for People
Dominika GLOCOVÁ -
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Karolína Kloučková -
Historie hudebního festivalu Rock for people a dalších kulturních aktivit pořádaných produkční agenturou Ameba production.
Karel FRANZE -
Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci
Veronika DVOŘÁKOVÁ -
Vizuální styl Laboratoře servisních systémů FI MUNI
Juraj Vavrík