Karolína Kloučková

Bakalářská práce

Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.

A visual style of a cultural project focusing on music festivals Rock for People and Prague Spring
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem Corporate Identity a částí, které jí tvoří, Corporate Culture, Corporate Communication, Corporate Product a Corporate Design. Zaměřuje se na firemní image a klíčové prvky související sjednotným vizuálním stylem. Popisuje proces tvorby jednotného vizuálního stylu a všechny fáze, které zahrnuje. Definuje pojem kulturní projekt a hudební festival, který …více
Abstract:
The bachelor thesis in theoretical part deals with the concept of Corporate Identity and its parts, Corporate Culture, Corporate Communication, Corporate Product and Corporate Design. It is focuses on the corporate image and key elements associated with a unified visual style. It describes the process of creating a unified visual style and all the phases it involves. There is defined the concept of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70219

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management