Analýza redesignu festivalu Rock for People v letech 2018-2019 – Štěpánka Friedlová
Štěpánka Friedlová
Bachelor's thesis
Analýza redesignu festivalu Rock for People v letech 2018-2019
Redesign Analysis of the Rock for People festival between 2018 and 2019
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tématu redesignu festivalu Rock for People. První část se na základě rešerše literatury zabývá definování pojmu hudební festival a marketingem hudebních festivalů. Dále je představen pojem vizuální styl, co všechno obsahuje a jak probíhá jeho redesign. Praktická se věnuje hudebnímu festivalu Rock for People, jeho historii, marketingu a situaci před redesignem. Následně …moreAbstract:
The bachelor's thesis is dedicated to the topic of the redesign of the Rock for People festival. The first part deals with defining the concept of a music festival and marketing of music festivals based on literature research. Next, the concept of visual style is introduced, including what it contains and how its redesign is carried out. Finally, the practical part is devoted to the Rock for People …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86286
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Marek Prokůpek
- Reader: Jakub Grosman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People
Karolina Staniczková -
Udržitelnost hudebního festivalu Rock for People
Anastázie Širinkina -
Zhodnocení udržitelnosti hudebního festivalu: Rock for People
Jan Šubert -
Historie a analýza hudebního festivalu Rock for People
Dominika GLOCOVÁ -
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Karolína Kloučková -
Historie hudebního festivalu Rock for people a dalších kulturních aktivit pořádaných produkční agenturou Ameba production.
Karel FRANZE -
Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci
Veronika DVOŘÁKOVÁ -
Vizuální styl Laboratoře servisních systémů FI MUNI
Juraj Vavrík