Bc. Martina Chumanová

Master's thesis

Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace

Kaufland´s Loyalty Program as a Part of Company´s Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných …more
Abstract:
The Master´s thesis deals with the loyalty program of the retail company Kaufland - Kaufland Card. The Master´s thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with professional research on topics such as marketing communication, CRM and sales support, and is concluded with a description of the methods used in the practical part of the work. The practical part deals with secondary research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Chumanová, Martina. Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe