Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Michaela Hyhlanová
Michaela Hyhlanová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - children and youth
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež. V práci je věnována pozornost tomu, jak internetový marketing cílovou skupinu dokáže co nejlépe zaměřit a jaké další metody v on-line prostředí marketéři používají. Práce také zkoumá, jaký má internetový marketing na děti a mládež vliv, a to jak z pohledu marketingu, tak z pohledu jejich zdraví …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is The Instruments of Marketing Communication for selected target group – children and youth. The main focus is to find out the best ways of how the Internet marketing can most efficiently attract the targeted group and what methods are used in an online environment. Additionally, the essay is examining the impact of Internet marketing on children and youth, not only …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i39ry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu
Rastislav Gablovič -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Jan Žižka -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace
Renata Dvořáková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Natálie Jochimová -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá