Michaela Hyhlanová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - children and youth
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež. V práci je věnována pozornost tomu, jak internetový marketing cílovou skupinu dokáže co nejlépe zaměřit a jaké další metody v on-line prostředí marketéři používají. Práce také zkoumá, jaký má internetový marketing na děti a mládež vliv, a to jak z pohledu marketingu, tak z pohledu jejich zdraví …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is The Instruments of Marketing Communication for selected target group – children and youth. The main focus is to find out the best ways of how the Internet marketing can most efficiently attract the targeted group and what methods are used in an online environment. Additionally, the essay is examining the impact of Internet marketing on children and youth, not only …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní