Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností – Bc. Berenika Šenková
Bc. Berenika Šenková
Bachelor's thesis
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Communication Specifics of Children with Impaired Communication Ability in English Language
Abstract:
ŠENKOVÁ, Berenika. Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností. Bakalářská práce. Brno, Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky, 2020. Vedoucí bakalářské práce PhDr. Petra Röderová, Ph.D. Tato práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti. Jejím cílem je zjistit, jaká komunikační specifika mají děti …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of impaired communication ability. The aim is to find out which communication specifics while learning English children have and in which ways is teaching specific for teachers. The thesis includes an analysis of difficulties that children have. Methods, techniques and materials used in class are analysed. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ddd9f/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Bc. Radka Machálková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠENKOVÁ, Berenika. \textit{Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xngmlk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Special Education for Education
Theses on a related topic
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
A survey of English language needs and use in selected Czech businesses
Jolana ARMEROVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI