Bc. Kateřina Deml

Master's thesis

HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty

HbbTV as an Alternative to TV Advertising for Medium-sized Clients
Anotácia:
Cílem této práce je zmapovat současnou situaci HbbTV jako reklamního formátu. Určit jeho postavení v komunikačním mixu a zhodnotit jeho postavení vůči klasickým televizním reklamám. Práce by měla ukázat, jak je tento formát vnímán zadavateli reklamy, poskytovateli reklamního prostoru a zástupci mediálních agentur. Práce si klade za úkol pomocí rozhovorů zjistit, jaké informace oslovení zástupci o tomto …viac
Abstract:
Goal of this thesis is to map the current situation of HbbTV as an advertising format. Then define its position in the communication mix and to evaluate its position in relation to traditional TV commercials. The thesis should show how this format is perceived by advertisers, advertising providers and representatives of media agencies. The thesis aims to use interviwes to find out what information …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Deml, Kateřina. HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications