HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty – Bc. Kateřina Deml
Bc. Kateřina Deml
Master's thesis
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
HbbTV as an Alternative to TV Advertising for Medium-sized Clients
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat současnou situaci HbbTV jako reklamního formátu. Určit jeho postavení v komunikačním mixu a zhodnotit jeho postavení vůči klasickým televizním reklamám. Práce by měla ukázat, jak je tento formát vnímán zadavateli reklamy, poskytovateli reklamního prostoru a zástupci mediálních agentur. Práce si klade za úkol pomocí rozhovorů zjistit, jaké informace oslovení zástupci o tomto …moreAbstract:
Goal of this thesis is to map the current situation of HbbTV as an advertising format. Then define its position in the communication mix and to evaluate its position in relation to traditional TV commercials. The thesis should show how this format is perceived by advertisers, advertising providers and representatives of media agencies. The thesis aims to use interviwes to find out what information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DEML, Kateřina. \textit{HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/xnok3p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Deml, Kateřina. HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Dramaturgie a realizace reklamního spotu
Jan Šplíchal -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Tereza Štefková -
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
Agáta Kalvachová -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Analýza obsahu reklamního spotu
Ekaterina Khalkhinova -
Použití firemního software ke zkoumání vybraných parametrů reklamních spotů
Alona Ostrenska -
Analýza obsahu reklamního spotu
Anastasia Lopatina